josefinebjorhed

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Josse - 17 augusti 2012 21:27

Idag har dagen mest bestått av städning. Inför partyt imårrn. Sen tog ja en paus å gick ut å hoppa studsmatta med Nova. När ja skulle gå in såg ja hur skitig trappan såg ut så nu har jag å Nova tvättat den. Att det kan vara så kul med lite vatten. Hon verkligen njöt av att få spola, tvätta å gegga runt all mojja som blev på marken. Hon ville knappt sluta när vi var klara.

Carro har även vart här med leverans av rutschkanan. Så den får herrn i huset montera imårrn. Nova hoppa av glädje när hon såg va de va. Nu har vi iaf lite grejer hon kan leka med här hemma så vi slipper hänga i lekparken varje dag. Även fast de e roligt där med. Tyvärr har vi lite för liten trädgård tycker jag allt. Skulle vilja ha en gungställning i trä med men den får nog vänta lite. Pengar å platsbrist. Dom är rätt dyra tyvärr.

Dopkorten kom idag. Jättefina. Skulle så gärna vilja bjuda lite mer folk men nu är vi uppe i över 50 pers (om alla tackar jag) och det kostar ju lite. De ska köpas tårtor, baka kakor, kaffe å dricka, dekorering och fina kläder till tjejerna. Så tyvärr får det vara stopp där nu.

Michael kom precis hem från fotbollsmatch så nu ska jag vara social, poppa en skål popcorn å titta om de e nåt vettigt på TVn.

Av Josse - 17 augusti 2012 08:58

Jättesmidigt å skriva blogginlägg via mob men såå irriterande när man efteråt läser inlägg å ser att den ändrat ord till något helt annat. Jag är lite för snabb när ja skriver å hinner inte riktigt se att de ändrar ord..
Så ibland får man gissa sig fram till vad de ska va för ord.

Presentation


Josefine heter jag. Mamma till Nova född -10 och Wilja född -12. Sambo med Michael. Skriver om mammalivet och resten runt omkring.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards